Συχνές Ερωτήσεις

Όχι, δεν είναι υποχρεωτικό να γίνετε μέλος προκειμένου να καταχωρήσετε την παραγγελία σας. Ωστόσο, στην περίπτωση που εγγραφείτε ως μέλος απολαμβάνετε επιπλέον υπηρεσίες που προσφέρει η MetroHome καθώς και πιο εύκολη πρόσβαση στις παραγγελίες σας μέσω του λογαριασμού σας.

Στη MetroHome προσπαθούμε να έχουμε όλα τα προϊόντα μας διαθέσιμα για παραγγελία. Παρόλα αυτά, προκειμένου να είστε 100% σίγουροι ότι η παραγγελία που κάνατε δεν θα αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα (προϊόν που έχει εξαντληθεί ή καταργηθεί), εκπρόσωπος της εταιρίας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας άμεσα ώστε να σας ενημερώσει σχετικά.

Κάθε παραγγελία η οποία καταχωρείται επιτυχώς στη MetroHome μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος συνοδεύεται από ένα email επιβεβαίωσης. Σε αυτό, υπάρχει η αναλυτική κατάσταση της παραγγελίας, με τα προϊόντα τα οποία έχετε παραγγείλει, το κόστος τους, τη διεύθυνση παράδοσης, καθώς και η απόδειξη αγοράς.

Εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει πληρωθεί, μπορείτε να πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε αλλαγή επιθυμείτε σε αυτή. Στην περίπτωση που έχει γίνει πληρωμή και επιθυμείτε αλλαγή, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας άμεσα στο 2104530840.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε (ή μέρος της παραγγελίας σας) και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους ή την επιστροφή των χρημάτων σας.

Όροι Επιστροφής

  1. Το αίτημα επιστροφής να μην ξεπερνάει τις επτά (7) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας
  2. Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική (εργοστασιακή) της κατάσταση
  3. Το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε να μην έχει γίνει ειδική παραγγελία από τους προμηθευτές-αντιπροσώπους

Διαδικασία Επιστροφής

  1. Αν βρίσκεστε κοντά στο κατάστημά μας, μπορείτε να το επισκεφθείτε με το προϊόν και αφού ο αρμόδιος υπάλληλος το ελέγξει, να σας καθοδηγήσει για τα περαιτέρω
  2. Αν παραλαμβάνετε μέσω μεταφορικής, τότε:
    • Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένη κατά την επιστροφή του
    • Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία ένα έγγραφο στο οποίο αναφέρετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί κατάλληλο για επιστροφή
    • Αποστέλλετε το προϊόν μέσω του πρακτορείου μεταφορών το οποίο σας παρέδωσε την παραγγελία σας, υπόψιν «Τμήμα Επιστροφών»
    • ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη
    • Στην περίπτωση που το προϊόν δεν είναι κατάλληλο για επιστροφή, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ίδιου (πελάτη)

Ο εκθεσιακός χώρος της MetroHome βρίσκεται στον Πειραιά, στη Λεωφόρο Χατζηκυριάκου 53 (Τ.Κ. 18538), πολύ κοντά στην Πύλη 11 του Λιμανιού του Πειραιά.
Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας του εκθεσιακού χώρου;
Ο εκθεσιακός μας χώρος είναι ανοιχτός για τους πελάτες μας τις εξής ημέρες και ώρες:

▪ Δευτέρα & Τετάρτη 09:00 – 15:00
▪ Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή 09:00 – 14:00 & 17:00 – 20:00
▪ Σάββατο 09:00 – 15:00
▪ Κυριακή Κλειστά

Τις Κυριακές ο εκθεσιακός μας χώρος δεν λειτουργεί.
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με τη MetroHome;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2104530840, μέσω email στο [email protected], καθώς και μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας που θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας επιλέγοντας «Επικοινωνία». Επίσης, μπορείτε να αποστείλετε την αλληλογραφία σας υπόψιν MetroHome στη διεύθυνση Λ. Χατζηκυριάκου 53, Πειραιάς, 18538.

Στην περίπτωση που ένα προϊόν έχει εξαντληθεί, μπορεί να γίνει επιστροφή των χρημάτων σας, εφόσον έχει γίνει ήδη η πληρωμή.
Η ίδια δυνατότητα υπάρχει αν η παράδοση παραγγελίας που έχει πληρωθεί καθυστερήσει και δεν επιθυμείτε πλέον το προϊόν.

Παράδοση προϊόντων

Όλα τα προϊόντα της παραγγελίας σας θα παραδοθούν σε εσάς με ένα δρομολόγιο. Στην περίπτωση που επιθυμείτε συγκεκριμένα προϊόντα της παραγγελίας σας να παραδοθούν διαφορετική ημέρα από κάποια άλλα, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2104530840 ώστε να προγραμματίσουμε ξεχωριστές παραδόσεις.

Όλες οι παραγγελίες παραδίδονται χωρίς συναρμολόγηση των προϊόντων. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας προκαταβολικά ώστε να σας δώσουμε μια τιμή για να παρέχουμε εμείς την υπηρεσία συναρμολόγησης.

Φροντίζουμε ώστε η παραγγελία σας να παραδοθεί το συντομότερο δυνατό από τη στιγμή που καταχωρείται. Μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε μαζί μας για μια εκτίμηση του χρόνου παράδοσης.

Για παραγγελίες εντός Αττικής άνω των 500 ευρώ τα έξοδα μεταφοράς είναι δωρεάν.
Σε ότι αφορά παραγγελίες εκτός Αττικής, η παράδοση πραγματοποιείται μέσω μεταφορικών εταιριών (πρακτορείων). Η παράδοση μέχρι το πρακτορείο γίνεται από τη MetroHome χωρίς κόστος, ενώ εσείς επιβαρύνεστε τα έξοδα της μεταφορικής εταιρίας.
Μη διστάσετε να μας προτείνετε το πρακτορείο της περιοχής σας, ενώ στην περίπτωση που δεν γνωρίζετε μπορείτε να απευθυνθείτε σε εμάς ώστε να σας προτείνουμε τα πρακτορεία που επιλέγουν οι πελάτες μας, συνδυάζοντας οικονομικές και αξιόπιστες υπηρεσίες.
Σε κάθε περίπτωση, ένας εκπρόσωπός θα επικοινωνήσει μαζί σας για όλες τις λεπτομέρειες παράδοσης της παραγγελίας σας.

Κατόπιν συνεννόησης με εμάς υπάρχει η δυνατότητα να προγραμματίσουμε συγκεκριμένη ώρα και ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας σας. Συνιστούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας πριν καταχωρήσετε την παραγγελία σας, προκειμένου να βεβαιωθείτε πως υπάρχει η δυνατότητα παράδοσης στο χώρο σας την ημέρα και ώρα που επιθυμείτε.

Ναι. Προσφέρουμε υπηρεσία μεταφοράς των προϊόντων που έχετε παραγγείλει εντός του σπιτιού/χώρου σας, με την απαραίτητη χρέωση, εντός Αττικής.
Η χρήση της εν λόγω υπηρεσίας πρέπει να γνωστοποιηθεί κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σε εμάς, ώστε να σας ενημερώσουμε κατάλληλα για το κόστος της και να φροντίσουμε ώστε με την παράδοση να γίνει και η μεταφορά των προϊόντων εντός του χώρου όπου επιθυμείτε να μεταφερθούν.

Όλα τα προϊόντα παραδίδονται από την ίδια τη MetroHome στο πρακτορείο της επιλογής σας και κατόπιν συνεννόησης στο χώρο που επιθυμείτε.

Πληρωμές

Η MetroHome προσφέρει τη δυνατότητα πληρωμής με τους παρακάτω τρόπους:

◦ Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
◦ Αντικαταβολή (είτε κατά την παράδοση είτε κατά την παραλαβή από τον εκθεσιακό μας χώρο)
◦ Χρεωστική κάρτα
◦ Πιστωτική κάρτα

ΑΡΙΘΜΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ

ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ
Δικαιούχοι Λογαριασμού: ΜΑΓΓΟΥΡΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε
IBAN: GR2101108790000087944000113
Αριθμός λογαριασμού: 87944000113

ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ EUROBANK

Δικαιούχοι Λογαριασμού: ΜΑΓΓΟΥΡΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε
IBAN: GR8202600760000580200935769
Αριθμός λογαριασμού: 0026.0076.58.0200935769

Υπάρχει η δυνατότητα πληρωμής με άτοκες δόσεις. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια αγορά και να πληρώσετε με έως 12 άτοκες δόσεις.

Στην περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν και εφόσον αυτό πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής, τότε μπορείτε να επιλέξετε να λάβετε τα χρήματά σας πίσω αντί να το αντικαταστήσετε.

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα βρείτε τα προϊόντα που βρίσκονται σε έκπτωση. Οι εκπτώσεις μας είναι συνεχείς και ανανεώνονται σταθερά. Προκειμένου να ενημερώνεστε για τις προσφορές μας, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό, ώστε να λαμβάνετε και τις ενημερώσεις μας για προσφορές, εφόσον το επιθυμείτε.

Σχεδιασμός και κατασκευή προϊόντων

Κάθε προϊόν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα το οποίο καλύπτεται από εγγύηση αναφέρει την εγγύηση η οποία παρέχεται από τον κατασκευαστή/προμηθευτή του στην περιγραφή του προϊόντος.

Κάθε προϊόν διαθέτει το δικό του πεδίου με κριτικές από πελάτες μας που έχουν καταχωρήσει τις εντυπώσεις τους από προηγούμενες αγορές.

Τα προϊόντα μας κατασκευάζονται τόσο από εγχώριους όσο και από ξένους προμηθευτές, με στόχο πάντα την ύψιστη ποιότητα.

Η MetroHome είναι μια 100% ελληνική επιχείρηση η οποία βοηθάει και στηρίζει την τοπική επιχειρηματικότητα με σκοπό να προσφέρει οικονομικά και ποιοτικά έπιπλα για κάθε χώρο. Εξοπλίζουμε οικιακούς και επαγγελματικούς χώρους, παρέχοντας την καλύτερη και ταχύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.